wtorek, 23 stycznia 2018

Kasza jaglana ze szpinakiem



Zapytano mnie czy znam fajny przepis na kaszę jaglana do obiadu. Odpowiedziałam, iż kasza jaglana ugotowana al dente sama w sobie jest pyszna i wartościowa, ale akurat w ten dzień przygotowałam ja w trochę odmienny sposób, polecam ten prosty przepis i zapraszam.









Składniki:

- 100 g kaszy jaglanej
- 100 g szpinaku
- 1 mała czerwona cebulka 
- łyżeczka suszonej bazylii
- olej rzepakowy
- szczypta pieprzy cayenne 
- sól i pieprz do smaku

Kaszę ugotować al dente w osolonej wodzie. Wyjąć z wody, przestudzić, przełożyć do głębokiego półmiska. Szpinak podsmażyć na dwóch łyżkach oleju rzepakowego by delikatnie zmiękł i oprószyć suszona bazylią. Cebulkę pokroić w kostkę i smażyć na niewielkiej ilości oleju rzepakowego, gdy zmięknie dodać pieprz cayenne. Do kaszy dodać szpinak oraz cebulkę z olejem. Wymieszać. Podawać do obiadu :) SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciasteczka maślane

Kiedy pierwszy raz odważyłam się na upieczenie ciasteczek nawet nie sądziłam, że zagoszczą na stałę w moich progach :) Pyszne, lekkie, domow...