piątek, 21 listopada 2014

Sałatka z pora i ananasa

Lubicie sałatki z dodatkiem owoców? Ja bardzo. Tę sałatkę podpatrzyłam u mamy, zawsze ją robiła od kiedy pamiętam z tym że dodawała zamiast ananasa starte jabłko, z czasem jednak zmieniła składnik ze względu na moja alergię na surowe jabłuszka:) Zapraszam do wypróbowania, świetna, prosta i tania!





Składniki:

- 1 średni por
- 6 plasterków ananasa
- 8-12 dkg sera żółtego
- 2 łyżki majonezu dekoracyjnego
- 1 łyżka kwaśnej śmietany
- sól i pieprz do smaku, jak lubisz nutkę ostrego smaku - szczypta pieprzy cayenne

Por pokroić na mniejsze kawałki te zaś na długość i pokroić w kosteczkę, następnie sparzyć wrzątkiem na sicie. Ananasa odsączyć i również pokroić w kostkę. Ser zetrzeć na grubych oczkach. Składniki przełożyć do miski, dodać majonez, śmietanę oraz pieprz i sól do smaku, wymieszać. Najlepiej smakuje schłodzona. Jeśli uznasz, że któregoś składnika jest za mało - dołóż:) SMACZNEGO!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciasteczka maślane

Kiedy pierwszy raz odważyłam się na upieczenie ciasteczek nawet nie sądziłam, że zagoszczą na stałę w moich progach :) Pyszne, lekkie, domow...