niedziela, 16 sierpnia 2015

Kolorowy pucharek "mus blus"



                               Moja propozycja na ciepłe letnie dni to mus owocowy. 

Jednym ze składników jest  Kiwi – bogate w witaminę C – doczytałam się, iż nawet czarna porzeczka jej tyle nie posiada co ten „zielony ziemniaczek”. Jednym z krajów, w którym klimat sprzyja jego uprawie jest Nowa Zelandia, warto obejrzeć film i połączyć przyjemne z pożytecznym czyli cudne widoki z historią uprawy Kiwi. Awokado – bogate w kwas oleinowy, obniży cholesterol i ureguluje ciśnienie krwi. Ma sporą zawartość tłuszczu dlatego polecam posmarować nim kromkę chleba, zamiast smarować masłem – troszkę zdrowszy sposób. Mam nadzieje, że tym krótkim wywodem zachęciłam Was do wypróbowania mojego przepisu :)





Składniki na 2 porcje:

- 1 dojrzałe awokado
- 2 miękkie owoce kiwi
- mały banan
- ¼ szkl. przegotowanej wody
- łyżka miodu
- szklanka malin
- pół szklanki borówki amerykańskiej
- 2 łyżki kwaśnej dobrej śmietany
- cynamon

Awokado, kiwi i banana obrać ze skórek, pokroić na małe kawałki, włożyć do shakera, dodać wodę wymieszaną z miodem i utworzyć mus, lub po prostu zblendować (ja używam shakera, który kupiłam razem z mikserem). Gotowy mus przełożyć do pucharków, posypać malinami oraz borówkami, na wierzch dać po łyżce śmietany i posypać cynamonem :) SMACZNEGO!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciasteczka maślane

Kiedy pierwszy raz odważyłam się na upieczenie ciasteczek nawet nie sądziłam, że zagoszczą na stałę w moich progach :) Pyszne, lekkie, domow...